O nákupu

Jak nakupovat?

  • 1.) Z námi nabízené široké škály produktu si vyberte ten, který se Vám líbí a vložte jej do nákupního košíku. Po vložení se automaticky přesunete do košíku, kde ihned zkontrolujete produkt a případně upravíte jeho množství (počet kusů). V případě, že si přejete produkt s jinou barvou (či pozměněným nápisem) je nutno tuto změnu uvést do Poznámky u objednávky. Na pozdější reklamace nebude brán zřetel.
  • 2.) Po vložení jednoho druhu produktu se můžete vrátit do nabídky a vkládat další produkty do košíku.
  • 3.) Je-li Vaš výběr kompletní, zvolte Další. v objednávkovém formuláři.
  • 4.) Všechny tučně vyznačené položky jsou povinné k vyplnění. V případě nevyplnění položek nebude Vaše objednávka odeslána a dále zpracovávaná.
  • 5.) Po úspěšném vyplnění všech položek včetně sekce Platba a doručení je nutné souhlasit s obchodními podmínkami
  • 6.) Potvrďte odeslání objednávky a kopie Vaší objednávky Vám bude doručena na vyplněný email.

Způsob úhrady, poštovné a balné

Vyšívané polštářky, Fotopolštářky

  • Základní poštovné + balné je uvedeno pro 1ks "Polštářku, fotopolštářku" pod objednávkovým formulářem. Pro další kus zboží je automaticky připočteno balné 15 Kč při každém způsobu platby u doručení Českou poštou. Toto balné je neměnné během Vašeho nákupu, není odvíjeno od ceny nákupu.
  • Způsob doručení je možný pouze službami České pošty. Nevyužíváme služeb společnosti PPL Logistic, DHL a dalších.
  • Způsob úhrady preferujeme platbu přes učet (1101935053/0800).

Sedací vaky, náhradní polystyrenové kuličky

  • Základní poštovné je uvedeno pro 1 ks "Sedacích vaků a polystyrenových kuliček" pod objednávkovým formulářem (dle způsobu doručení). Pro dva a více kusů zboží je automaticky připočteno nové Poštovné z důvodu, že každý produkt je zasílán samostatně Českou poštou. Poštovné je neměnné během Vašeho nákupu, není odvíjeno od ceny nákupu.
  • Způsob doručení je možný pouze službami České pošty. Nevyužíváme služeb společnosti PPL Logistic, DHL a dalších.
  • Způsob úhrady preferujeme platbu přes učet.

Nažehlovačky

  • Základní poštovné je uvedeno pro 1 ks "Nažehlovaček" pod objednávkovým formulářem (dle způsobu doručení). Pro dva a více kusů zboží není připočteno nové Poštovné. Poštovné je neměnné během Vašeho nákupu, není odvíjeno od ceny nákupu.
  • Způsob doručení je možný pouze službami České pošty. Nevyužíváme služeb společnosti PPL Logistic, DHL a dalších.
  • Způsob úhrady preferujeme platbu přes učet.

Chrániče na autopásy

  • Základní poštovné je uvedeno pro 1 ks "Chráničů" pod objednávkovým formulářem (dle způsobu doručení). Pro další kus zboží je automaticky připočteno balné 15 Kč při každém způsobu platby u doručení Českou poštou. Poštovné je neměnné během Vašeho nákupu, není odvíjeno od ceny nákupu.
  • Způsob doručení je možný pouze službami České pošty. Nevyužíváme služeb společnosti PPL Logistic, DHL a dalších.
  • Způsob úhrady preferujeme platbu přes učet.

Často kladené otázky (faq)

  • Líbí se mi polštářek a nemáte ho vystavený v nabídce v požadované barvě. Lze ho vyrobit?
  • Ano, u každého produktu naleznete barevnici látek určené pro polštářky. Vybranou barvu polštářku i barvy nápisu uveďte do poznámky vybraného polštářku (do košíku vložte ten polštářek, který bude považován za vzor).
  • Je možné vyrobit polštářek z mé vlastní fotografie?
  • Ano, pošlete nám fotku v co největším rozlišení (nejmenší doporučené rozlišení je 800 x 600px) a v jpg (jpeg) formátu. Vyberte si barvu polštářku zadní strany, viz. barevnice látek, (u fotopolštářků je přední strana vždy bíla). Vše dohromady zašlete na náš email včetně Vaší adresy! U takto provedené objednávky neobjednáváte přes eshop! U polštářků na zakázku upřednostňujeme platbu předem.
  • Jaké je číslo účtu pro platbu předem?
  • Peníze za zboží i poštovné prosím posílejte pouze na číslo účtu 1101935053/0800. Při doručení zásilky už nic neplatíte.
  • Jak dlouho trvá odeslání polštářku / polštářků?
  • Zásilku odesíláme do 5 dnů po připsání peněz na náš účet.
  • Je možné stornovat objednávku?
  • Ano, je to možné do 12h po odeslání objednávky. Storno musíte provést napsáním emailu na náš email

Zeptejte se nás

  • 1.) Při svém dotazu k vaší objednávce prosíme uvádějte základní informace Vaší objednávky tj. Vaše jméno, příjmení a identifikační číslo objednávky. To zlepší komunikaci mezi oběma stranama.
  • 2.) Ke svým dotazům využívejte přednostně email (odpovídáme do 24h), poté až telefon.
  • 3.) Za zeptání Vám neutrhneme hlavu:-)